e martë, 26 prill 2011

Problem me gjinjtë 10 kg

Carol Ortiz nga Bolivia vuan nga gigantomastia, pas shtatzënësisë gjokset filluan t’i rriten shpejtë dhe më nuk mund të bëjë jetë normale.  Gjinjtë e saj peshojnë dhjetë kilogram, nuk mund të veshë jelekë dhe çdo lëvizje  për te është me dhimbje dhe sfidë e rëndë. 
Sëmundja lajmërohet në pubertet, ose pas çrregullimeve hormonale për shkak të shtatzënësisë.  Atëherë gjokset rriten vazhdimisht, kurse zgjidhje e vetme është operacioni plastik mjaft i shtrenjtë.

"Trupi më nuk mund të durojë gjokset e madhej dhe të rëndë. Lëkura më pëlcet, thithat më dhëmbin dhe më nuk mund të bëjë jetë normale”. Thotë Carol, e cila banon në qyteti e vogël bolivian Trinidadu. 


Familja e saj , sipas agjencisë Reuters, është duke bërë gjithçka  që të siguroj para për operacion që  Carol  të ketë mundësi sërish të luaj me djalin saj.
shko