e mërkurë, 13 prill 2011

Yjet e Holliwood-it vendosin te heqin rrobat

Është koha për të hequr të gjitha rrobat! Si frymëzim për të gjitha gratë në të gjithë botën, femrat VIP të Hollywood-it Keri Hilson, Ashley Tisdale, Bridget Moynahan dhe Kaley Cuoco guxon të zhvishen lakuriq për numrin e ardhshëm të muajit maj të revistës Allure.
Në intervistat e sinqerta, ato folën hapur në lidhje me trupat e tyre, ushtrimet ditore dhe asaj se ndjenjës që kaplon mendjen ndërsa pozojnë pa rroba në një dhomë plot me të huaj. E gjitha kjo bëhet në përpjekje për të ndihmuar gratë të pranojnë gabimet me të cilat lindin apo që zhvillohen gjatë jetës. Nëpërmes kësaj këto yje të Hollywood-it zbulojnë problemet e tyre personale të trupit që nga plagët tek venat e dala në sipërfaqe, tek shenjat e lëkurës apo celulitin.

Kaley Cuoco u shpreh se  "U ndjeva shumë më e ngazëllyer sesa kam menduar ndonjëherë se do të isha. Kjo më bëri të kuptoj se jam shumë më e rehatshme në mënyrën se si trupi im është i zvilluar, se sa kam menduar."/zhurnal
shko