e premte, 5 nëntor 2010

Super gjyshja angleze Carol Bone per dy vite ka fjetur me 200 meshkuj


"Kënaqem në seks, e përjetoj shumë mirë. Nuk kërkoj tani lidhje të vërtetë por vetëm argëtim" deklaron Carol e cila shton se kënaqet kur bën seks ne treshe.
Carol Bone në moshën 62 vjeçare ka vendosur të gjej partner nëpërmjet faqeve të internetit edhe atë kërkon meshkuj të moshës 30 deri 40 vjeç.
Ajo thotë se deri më tani ka flejtur me dyqind persona dhe shprehet se është e çmendur pas seksit .



"Kënaqem në seks, e përjetoj shumë mirë. Nuk kërkoj tani lidhje të vërtetë por vetëm argëtim" deklaron Carol e cila shton se kënaqet kur bën seks ne treshe.


"Burrat me 50 vjet dhe mbi pesëdhjetë nuk mund të jenë pjesë e imja", shton Carol e cila dy herë ka qenë e martuar dhe pas ndarjes nga lidhja e fundit ajo ka vërtetuar se më shumë i përgjigjet seksi vetem për një natë. Pas seksit ajo partnerëve ju ofron edhe krevatin ku ato do të flejnë.


"Unë jam gruaja më e çmendur dhe kam nevojë për seks atëhërë pse të mos kënaqem"-ka përfunduar super gjyshja angleze Carol Bone.
Carol Bone
Carol Bone
shko