e mërkurë, 20 tetor 2010

Si do të dukeshin të famshmit me disa kilogramë më tepër!

Falë “Photoshopit” disa yje të Hollywoodit janë 50 kilogramë më të shëndosha, që tregon qartë se si do të dukeshin të famshmit, nëse nuk mbajnë dietë, nuk brengosen për ushqimin, nuk ushtrojnë rregullisht dhe nuk kujdesen për pamjen e tyre, shkruajnë mediet kroate.
Si do të dukeshin të famshmit me disa kilogramë më tepër!
Me “Photoshopin” magjik çdo e metë fizike në foto “rregullohet”. Por si do të dukej në të kundërtën?

Falë “Photoshopit” disa yje të Hollywoodit janë 50 kilogramë më të shëndosha, që tregon qartë se si do të dukeshin të famshmit, nëse nuk mbajnë dietë, nuk brengosen për ushqimin, nuk ushtrojnë rregullisht dhe nuk kujdesen për pamjen e tyre, shkruajnë mediet kroate.


Por, drita e reflektorit i detyron shumë që të pranojnë mënyrën e shëndetshme të jetesës dhe para kamerave të duken të pranueshëm për shoqërinë. Edhe pse dieta dhe uria nuk janë aspak të pranueshme, atëherë duhet ushqyer dhe duhet jetuar shëndetshëm, në mënyrë që shpirti të jetë më i shëndetshëm e më i lumtur.

Megan Fox
Megan Fox

Jennifer Lopez
Jennifer Lopez
Zmadho fotografinë
Ana Kournikova
Ana Kournikova

Rihanna
Rihanna

Madonna
shko