e diel, 7 nëntor 2010

Vëzhgo gjoksin e femrave për jetë më të gjatë


Vëzhgo gjoksin e femrave për jetë më të gjatë""Shkencëtarë studiuan për 5 vjet rresht 200 meshkuj dhe arritën në përfundim se të gjithë ata që kënaqeshin duke admiruar përditë gjokset e plota të bukurosheve, kishin puls më të qetë, nivel të ulët të tensionit arterial dhe nuk kishin shenja të sëmundjeve të sistemit kardiovaskular."



Vëzhgo gjoksin e femrave për jetë më të gjatë
Shkencëtarët gjermanë, pas vrojtimeve të ndryshme, kanë arritur në përfundim se vëzhgimi i gjoksit të femrave u zgjon meshkujve emocione pozitive dhe ndikon për mirë në shëndet, duke u zgjatur atyre jetën.


Më shumë dobi sjell soditja e gjatë në pozicione të ndryshme. Shkencëtarët gjermanë, pas vrojtimeve të ndryshme, kanë arritur në përfundim se soditja e gjoksit të femrave u zgjon meshkujve emocione pozitive dhe ndikon për mirë në shëndet, duke u zgjatur atyre jetën. Më shumë dobi sjell soditja e gjatë në pozicione të ndryshme.


"Dhjetë minuta soditje e një gjoksi të bukur është e barabartë me 30 minuta stërvitje në sallën e aerobisë. Gjoksi i bukur u zgjon meshkujve emocione pozitive dhe shton tek ata dëshirën për seks. Ky eksitim përmirëson rrahjet e zemrës dhe ndikon për mirë në qarkullimin e gjakut. Soditja e gjoksit të një gruaje për dhjetë minuta në ditë, largon si me magji rrezikun e sëmundjeve të zemrës. Jam i bindur se çdo burri që ndjen kënaqësi duke soditur një gjoks të bukur femre i shtohet jeta mesatarisht 4-5 vjet", thotë Karen Weatherby, doktori pjesëmarrës në këto studim


shko