e mërkurë, 2 shkurt 2011

Zanfina ndryshon stil, lë gojëhapur publikun me "rize dance" dhe dukjen prej barbie

E kush do ta mendonte që viti 2011 në diskot me të njohura shqiptare në diasporë, do të sillnin një Zanfinë totalisht ndryshe, e cila bëri
mijëra fansa të shikonin me habi atë që po ndodhte në skenë.Me një "look" mes "Barbie Girl" dhe Marilyn Monroe,Zanfina Ismaili filloi më fuqishëm se kurr dekadën e re, me këngë të reja, që bënë diskot si "Rinora4" dhe "Insomnia" të stërmbusheshin publik.

Me veshje trendy si gjithmonë,këtë herë Zanfina shpërheu me vallëzim, duke treguar që kur do,mund të jetë më moderne se kurrë duke sjellur me perfeksion stilin "Rize Dance" në skenë që është momenatlisht stili më modern në Amerikë...dhe gjithsesi mjaft i vështirë nga ajo që shikuam.Celularët e shumë vajzave dhe djemve që filmonin këto dy mbrëmje dhe mbi 92.000 fansa në faqet e facebook-ut që komentuan këtë stil të ri botëror si befasinë më të bukur nga Zanfina Ismaili, bënë që në sondazhe të shumta interneti brenda pak ditësh Zanfina të rradhitet në vendet e para si këngetarja më e pëlqyer në fillim të 2011.

Vajza e qetë e skenës shqiptare, si duket ka vendosur që të kthehet në një "tsunami" të vërtetë të skenës shqiptare./yp




shko