e diel, 26 dhjetor 2010

Argjentina Ramosaj: Këngëtarja e së ardhmes


Tani kam përfunduar një këngë të re, në bashkëpunim me dy DJ të famshëm holandezë dhe producentë holandezë. Kjo këngë do të lansohet në natën e Vitit të Ri.

Erdhët në muzikën shqipe si një yll i vërtetë, por a mund të dimë se çka keni bërë para se të bëheshit kaq e famshme?

Argjentina Ramosaj: Kam studiuar dhe jam marrë me fotografi.

“Kosova Sot”: E keni imagjinuar ndonjëherë që kaq shpejt do të arrini këtu ku jeni?

Argjentina Ramosaj: Jo, prandaj ndihem shumë e lumtur që publiku po më vlerëson dhe po i pëlqen këngët e mia.

“Kosova Sot”: Ju jetoni në Holandë. Na tregoni kur keni emigruar në atë vend dhe në cilin qytet jetoni?

Argjentina Ramosaj: Kam emigruar kur kam qenë një foshnje katërmuajshe dhe kam jetuar 18 vjet me familjen time, kurse tash e dy vjet bashkëjetoj me të fejuarin tim në qytetin Den Bosh.

“Kosova Sot”: Tash, që jeni kaq e famshme, keni menduar të ktheheni në Kosovë për të jetuar, apo sërish do të vazhdoni të jetoni në Holande?

Argjentina Ramosaj: Tani kemi një banesë në Prizren dhe një në Prishtinë, udhëtojmë shpesh, sepse kërkohet nga ky profesion që vazhdimisht të jemi në lëvizje.

“Kosova Sot”: Kënga që morët pjesë në “Kënga Magjike” është pëlqyer tej mase nga të gjithë. Çka e bën këtë këngë kaq të veçantë?

Argjentina Ramosaj: Është një këngë që ka një tekst dhe melodi shumë prekëse dhe identifikohem edhe me tekstin.



“Kosova Sot”: Mendonit se kënga juaj meritonte të ngjitej edhe më lart në “Kënga Magjike 2010”?

Argjentina Ramosaj: Nëse do të ishte votimi nga publiku, besoj që do të ishte pozicionuar më lart në listë.

“Kosova Sot”: Duket se bashkëpunimi juaj me Flori Mumajesin ka rezultuar mjaft i suksesshëm. Do të vazhdoni të bashkëpunoni edhe më tutje me të?

Argjentina Ramosaj: Patjetër, sepse ai është kompozitor shumë i talentuar dhe këtë e ka dëshmuar prej vitesh, ngase shumë këngëtarë bashkëpunojnë me të.

Këngë të re për fundvit
“Kosova Sot”: Na tregoni disa nga këngët që i keni bërë deri tani?

Argjentina Ramosaj: Kënga e parë ka qenë “Shpirt i mbytur”, kompozim nga Flori Mumajesi, që është lansuar edhe me videoklip. Kënga e dytë titullohet “Tip”-“Scream” (versioni anglisht), kompozim nga Enis Presheva, që po ashtu ka dalë me videoklip. Kënga e tretë është “Jeta vazhdon”, po ashtu e shoqëruar me videoklip të punuar nga produksioni “Entermedia” dhe kompozim i Flori Mumajesit. Kënga e fundit është “Engjëjt qajnë”, që e kam promovuar në “Kënga Magjike 2010”, e cila këngë po ashtu është kompozim i Flori Mumajesit.

“Kosova Sot”: Shumë këngëtarë për festën e Vitit të Ri editojnë këngë të reja. Ju do të editoni ndonjë këngë të re?

Argjentina Ramosaj: Tani kam përfunduar një këngë të re, në bashkëpunim me dy DJ të famshëm holandezë dhe producentë holandezë. Kjo këngë do të lansohet në natën e Vitit të Ri.

“Kosova Sot”: Keni menduar të editoni ndonjë album muzikor në vitin 2011?
Argjentina Ramosaj: Sigurisht që kam menduar dhe shpresoj që në vitin 2011 ta editoj albumin.

“Kosova Sot”: Mund të na thoni se kush është i fejuari juaj?
Argjentina Ramosaj: Është Valon Hoti dhe besoj që kjo përgjigje mjafton./vi



shko