e hënë, 3 janar 2011

Gabimet më të shpeshta që burrat i bëjnë në krevat

Shumë njerëz nuk janë të vetëdijshëm se bëjnë diçka të gabueshme gjatë bërjes dashuri.

Shmangie e puthjeve
Shumë burra nuk e puthin partneren e vet kur bëjnë dashuri. Ky hap është gabimi më i shpeshtë i tyre. Sado që ta
keni të vështirë ta puthni shkaku i pozicionit në të cilin jeni keni kujdes çdo herë kur bëni dashuri ta puthni gruan.

Seks pa paralojë
Paraloja është baza e seksit të mirë. Trupi i femrës më parë duhet të përgatitet. Prandaj, lejoni një paralojë të gjatë që do të rezulton me kënaqësi të plotë. Filloni ngadalë dhe ndiqni shenjat e trupit. Besoni, do të dini kur është gati. Mbani në mend se paraloja e mirë garanton një seks të mirë.

Fokusim vetëm me disa pjesë
Gjoksi, prapanica dhe pjesa intime nuk janë pjesët e vetme ku duhet të keni kujdes të veçantë kur bëni dashuri. Jeni një dashnorë senzual dhe kujdesuni për çdo pjesë të trupit të saj, që të ndjeheni tërësisht të tërhequr. Puthjani qafën, shpinën, stomakun, fokusohuni në trupin e saj dhe me këtë do ta rrisni mundësinë që edhe ju të jeni plotësisht të kënaqur.

Mos i tregoni para se të përfundoni
Pa marrë parasysh, gjithmonë duhet t’i tregoni partneres tuaj para se të mbaroni. Disa fjalë të thjeshta janë të mjaftueshme. Në një situatë të kundërt do të dilni i keq dhe dashnorë egoist.

Një shpejtësi më të shpejtë
Nuk do të thotë nëse vazhdimisht keni një shpejtësi të shpejtë, ajo do t’ju bëjë një dashnorë të mirë. Ndryshoni shpejtësinë, ajo më shumë i shqetëson gratë. Nuk ia vlen të tregoheni sa jeni të qëndrueshëm, nëse partnerja juaj nuk dëshiron seks intensiv. Nëse doni seks të shpejtë dhe dinamik, më parë bisedoni me partneren tuaj a e dëshiron edhe ajo të njëjtën.
shko