e mërkurë, 5 janar 2011

Buffon, portieri më i mirë i dekadës

Gianluigi Buffon, futbollisti i Juventusit dhe kombëtares italiane, është shpallur si portieri më i mirë i dekadës së kaluar nga Instituti Ndërkombëtar i Historisë dhe Statistikave të Futbollit (IFFHS).

Në vend të dytë u rendit portieri i Spanjës dhe Real Madrid, Iker Casillas, i cili të martën u përzgjodh nga IFFHS-ja si portieri më i mirë i vitit 2010.


Buffon grumbulloi 182 pikë ndaj 177 të Casillas. Të dy këta portierë kanë qenë dominuesit e dakadës së kaluar. Buffon është shpallur katër herë si “Portieri më i mirë i vitit”, ndërsa Casillas tre herë.


Në vend të tretë renditet portieri i Chelsea dhe Cekisë, Petr Cech, me 138 pikë. I katërti është renditur hollandezi Edwin van der Saar i Manchester United (105 pikë) dhe i pesti pozicionohet gjermani Oliver Kahn (99 pikë), ish-portier i Bayern Munchen.


Ja renditja e 10 portierëve më të mirë të dekadës:






1. Gianluigi Buffon (ITA) 182 pikë.


2. Iker Casillas (SPA) 177.


3. Petr Cech (RCE) 138.


4. Edwin van der Sar (HOL) 105.


5. Oliver Kahn (GER) 99.


6. Nélson de Jesus e Silva 'Dida' (BRA) 90.


7. Jens Lehmann (GER) 72.


8. Roberto Carlos Abbondanzieri (ARG) 68.


9. Victor Valdes (SPA) 64.


10.Júlio César Soares (BRA) 63.
shko