e premte, 21 janar 2011

Rama: Kërkoj qëtësi tek demostruesit

“Një ditë për një manifestim të madh po ngryset në mënyrën më të padëshiruar dhe më të rëndë të mundshme në kushtet kur qytetarët demostrues janë provokuar rëndë dhe
më pas është ende e vështirë për të qetësuar të gjithë”.
 

Unë do të kërkoja për të gjithë ata familjarë të cilët kanë njerëzit në Bulevard të bëjnë thirrje për qetësi, siç po bëjnë edhe deputetë të PS për të zbutur gjakrat dhe njërëzit e provokuar, në sytë e të gjithë opinjonit publik”.
 
Me anë të kësaj thirrje, kreu i opozitës Edi Rama kërkoi që të gjithë demostruesit, ndonëse janë të provokuar rëndë, të tregojnë qetësi dhe maturi.
“Thirje për qetësi dhe duke shprehur me forcë se kalimi i kufijve të insitucioneve nuk ka të bëjë me vizion dhe qasjen tonë ndaj një problemi të rëndë që ka vendi. Unë kërkoj që i ashtëqujturi kryeministër dhe i ashtëqujturi qeveri të turpit, qetësi dhe sa më shumë arsyetim në funksion për ta nxjerë Shqipërinë nga kjo krizë, për tu kthyer në bashkëjetesën demokratike”.
 
Duke i mëshuar faktit se demostrata u provokua rëndë, nëpërmjet makinave ujëhedhëse, ende është koha që kjo situatë të ndalet, u shpreh më tej Rama.
“Përgjegjësia është e qeverisë dhe të parit të qeverisë i cili duhet të vejë përpara interesat e qytetarëve, përpara interesa të tij vetjake, duke fikur dritat e arsyes.” 
shko