shoferët gjatë drejtimit të automjetit të tyre. Në një botë ideale, shoferët do të ekzekutojë çdo rrugë manovrim me saktësi dhe lehtësi.
Mjerisht, ne nuk do të jetojmë në një ekzistencë të imagjinuar të tokës, dhe jo të gjithë shëtitjet me makinë mund të përfundojnë drejt sakatimeve metalike, por në mjaft raste edhe shoqërohen me dëmtime të njerëzve, apo rezultojnë fatale. Shoferët është e vërtetë se nuk janë krijuar të barabartë. Disa janë të qetë gjatë drejtimit të, mjetit, e disa jo. Disa janë nervoze e disa kanë frikë. Madje disa janë aq të “shkathët” sa rrezikojnë duke ecur më shpejtësi të madh, duke u bërë faktor rreziku për qarkullimin.
Por një udhëtimin e zakonshëm me mjetin tuaj mund të kthehet në një makth dhe fatalitet të vërtetë nëse nuk ndiqni rregullat e duhura, por bëni disa veprime të thjeshta në dukje por që mund t’ju dëmtojnë vërtet. Dhe mos e fajësojnë atë në vetëm "ata". Çdo njeri është fajtor për bërjen e drejtimit të automjetit të përbashkët që mund të rrezikojnë gabimet të gjithë ne. Mos përpiqemi që gjithë fajin tua kalojmë të tjerëve, por të ndihmojmë në ecurinë dhe mbarëvajtjen e qarkullimit. Për t'ju ndihmuar të qëndroni të sigurt pas timonit, më poshtë është një listë prej 10 sjelljesh që duhen shmangut gjatë drejtimit të automjetit.
Shmangia nga korsia
Gabimi numër një që bëjnë shoferët, është ndoshta më i thjeshtë: nuk qëndrojnë në korsinë e tyre. Pra gjithmonë tentojnë të shmangen nga rruga e tyre dhe të hyjnë në korsinë ngjitur. Sipas Administratës Kombëtare Amerikane për Ruajtjen e Trafikut, në vitin 2007, 15 574 vetë u vranë në vetëm për shkak të këtij veprimi kaq të thjeshtë në dukje, por edhe kaq të frekuentuar nga drejtuesit e automjeteve. Shmangja e këtij veprimi, sigurisht kur nuk është i domosdoshëm do të ndihmonte në shmangien e këtyre rreziqeve për trafikun dhe shëndetin e kalimtarëve dhe udhëtarëve me automjete.
Drejtimi i automjetit me përgjumje
"Të drejtoni automjetin kur ju jeni i lodhur është po aq e rrezikshme si makinës ndërsa dëmtuar nga alkoolit ose drogës," ka theksuar Mark V. Rosenker, kryetari Bordit të Sigurisë Kombëtare për Transportin, lidhur me gjendjen e drejtuesit të automjeteve. Bordi Sipas NHTSA, në vitin 2007 drejtimi i automjetit nga shoferë të lodhur shkaktoi apo në gjendje përgjumje shkaktoi vdekjen e 1404 njerëzve, dhe më shumë viktima të trafikut kanë ndodhur gjatë orëve kur shumica e njerëzve janë të mësuar për të qenë në gjumë (3 deri 6 të mëngjesit) sesa në çdo kohë tjetër të ditës.
Pirja gjatë drejtimit të mjetit
Çdo 40 minuta dikush vdes në një aksident i dehur. Nëse dilni për fundjave drejtuesi i mjetit është ai që duhet t’i devijojë pak argëtimit, për të shmangur pasojat me mjetin. Shoferët e rinj janë veçanërisht të prirur për të pirë gjatë drejtimit të automjetit. Në rastet e aksidenteve, mes 21 dhe 34-vjeçarëve është përgjegjës alkooli dhe gjendja e dehur. Aksidente në këto raste mund të rezultojnë fatale. Sipas NHTSA, 60 për qind e shoferëve të cili kanë vdekur në vitin 2007 ligjërisht janë shpallur të dehur. Alkooli është gjithashtu një faktor në gjysmën e vdekjeve të trafikut të këmbësorëve.
Mbikorrigjimi i veprimeve
Nëse ju alarmoheni kur rrota juaj SUV përplaseni apo kontaktoni më krahun e autostradës, dhe ktheni timonin në anën e kundërt mund të pengoni drejtimin e automjeteve që keni prapa, madje mund të përplaseni me to. Ky është një shembull klasik i mbikorrigjimit, dhe ky është një manovrim i rrezikshëm veçanërisht kur jeni pas timonit të drejtimit të automjetit në një autostrada me shpejtësi të lartë. Përpiquni të ruani qetësinë në çdo çast dhe të mos bëni veprime të pakontrolluara. Më shumë se 4 për qind e viktimave në aksidente automobilistike në një vit mund të ndodhë për shkak të mbikorrigjimit të veprimeve të tyre që bëjnë drejtuesit e mjeteve.
Tejkalim shpejtësie
Tejkalimi i shpejtësisë gjatë drejtimit të mjetit, apo kalimi i shpejtësisë së lejuar në një aks rrugor është një rrezik kryesor për aksidente. Pasi që ju goditi 55 mph, ju jeni në rrezik zonën: 30 për qind e viktimave të ndodhë në 55 ose më sipër. Rastin më të keq-skenare pa ndryshim të përfshijë shpejtimit pa veshur një rrip sigurimi apo një motor helmetë. Në vitin 2007, përshpejtimi ishte një faktor që çoi 36 për qind të motoçiklistëve në viktima. Prej tyre, 41 për qind e shoferëve dhe më shumë se gjysma e pasagjerëve nuk janë të veshur me kaska mbrojtëse.
Keqllogaritja e shpejtësisë
Për shoferët e moshës së thyer, paraqet probleme llogaritja e shpejtësisë me të cilën ecën mjeti i tij, dhe mjetet që mund të vijnë nga drejtimet e ndryshme. Në një studim të kohëve të fundit nga Instituti i Sigurimeve për Transportet, shoferët e 80 dhe më të vjetër thjesht dështojnë për të parë të automjeteve të tjera që ata duhet të jenë të nënshtruar. Shoferët më moshë të thyer i shohin automjetet por vlerësojnë gabim nëse ata kanë kohë për të vazhduar përpara tij. Dështimi për të dhënë të drejtën e kalimit automjeteve që vinin nga e djathta, bëri që ky fakt të ishte shkaku i pestë fatale Rrëzohet në 2007.
Drejtimi i gabuar i mjetit
Në thelb ky material përfshin të gjitha rregullat që duhet të ketë parasysh drejtuesi i mjetit, për të qenë konform me rregullat e qarkullimit. Një shmangie apo devijim mund të kishte pasoja të rënda, apo deh fatale jo vetëm për drejtuesin e mjetit. Prandaj rëndësi i kushtohet edhe njohurive të drejtuesit të mjetit për të udhëtuar me të. nëse ai nuk do të kishte një leje drejtimi atëherë risku i ndodhjes së aksidenteve do të ishte më i madh. Por drejtimi i pamatur i automjetit shoqërohet me gjoba dhe ndëshkime në forma të ndryshme. Janë penalizimet një mënyrë për të përmirësuar qarkullimin.
Kalimi me dritë të kuqe
Gati 75 për qind e gjobave që marrin drejtuesit e mjeteve thuajse në çdo vend të botës vjen si pasojë e veprimit të kalimi në kryqëzime kur semafori tregon ngjyrën e kuqe. Ky veprim kaq i zakonshëm bëhet një rrezik kryesor për krijim e aksidenteve në kryqëzime. Statistikat e NHTSA tregojnë 41.059 viktima në aksidente automobilistike u shënuan në vitin 2007 si pasojë e kalimit në të kuqe, 54 për qind ka ndodhur në makina të qëndrueshme me dëme frontale. Nëse nuk prisni të drejtën e kalimit, ky veprim do të ishte risk është për një aksident vdekjeprurës.
Vendosni rripin e sigurimit
Pavarësisht nga fakti se rripi i sigurimit është në përdorim shumë më tepër sesa rregullat e tjera për më shumë se një dekadë më parë. Kështu vendosja e rripit të sigurimit kërkohet ligjërisht të vendoset, dhe jo vetëm nga drejtuesit e mjeteve. Rreth 33 për qind e njerëzve që vdesin në makinë viktima vijnë si pasojë e mosvendosjes së rripit të sigurimit. Pa një rrip sigurimi, shoferët e makinave dhe pasagjerët vënë veten në rrezik duke qenë shumë të lëvizshëm në automjet. Dhe 76 për qind të rasteve mungesa e rripit të sigurimit edhe te pasagjerët në raste aksidentesh e çon pasagjerin jashtë makine.
Drejtimi i pavëmendshëm
Shumë veprime që mund t’i bëni gjatë kohës që drejtoni automjetin mund të jenë të rrezikshme. Kështu nëse ju gjatë kësaj kohe hani diçka, shkruani mesazhe, apo flisni në telefon mund të shpërqendroheni mund të devijoni nga rruga dhe të pengoni rrugën e automjeteve të tjera duke u bërë kështu shkak për aksidente të ndryshme. Nga këto zakone të këqija, përdorimi i telefonit celular pas timonit është bërë praktikë, me rreth 1 milionë amerikanë gjatë dhënies së makinës, janë dhe duke folur në telefon në çdo kohë të dhënë. "Ju do të mendoni se përdorimi i një telefoni pa duart, do me thënë me kufje do të jenë më pak të shpërqendurues," tha Anne Mçartt, autor i një studimi të publikuar në British Medical Journal. "Por ne kemi gjetur se telefoni rrit rrezikun e aksidenteve."/topLajm