e diel, 7 nëntor 2010

Ronaldo: Do ta mposhtim Atletikon

Ronaldo: Do ta mposhtim Atletikon“Murinjo është trajner shumë i mirë. Na ka dhënë më tepër përvojë dhe jam i sigurt se me të kemi më tepër mundësi të fitojmë”.
 
Ndërkaq, lidhur me ndeshjen ndaj Atletiko Madridit, Ronaldo ka thënë: “Derbi lokal është më shumë se një ndeshje.
Futbollisti më i mirë i Real Madridit, Kristiano Ronaldo, ka folur për ndeshjen me Milanin (2:2 në Ligën e Kampionëve), por edhe për atë me Atletiko Madridin, që do të zhvillohet sot në kuadër të javës së 10-të të kampionatit spanjoll. “Është e vërtetë se me atë që treguam për 90 minuta në Itali, e kemi merituar fitoren.

Duhej të festonim, por nuk duhet as të ankohemi, sepse nuk është keq të kthehesh me një pikë nga ‘San Siro’, i cili e ka lavdëruar edhe trajnerin e tij Hoze Murinjo, duke thënë se pikërisht strategu portugez është më i merituari që ai ka arritur të shënojë 11 gola në nëntë javët e para të kampionatit spanjoll.


E dimë se do të jetë vështirë, e dimë se Atletiko ka skuadër cilësore, por ne luajmë para tifozëve tanë dhe duhet të shënojmë fitore”.
shko