e martë, 25 janar 2011

Zajmina, “makina” vendi ideal për të bërë seks

Në një intervistë dhënë për emisionin e televizionit “Vizion+”, “Zonë e Lirë”, që drejtohet nga Arian Çani, ish Miss Shqipëria dhe Kengetarja, Zajmina Vasjari, flet pa doreza
rreth çdo pyetje që ka të bëjë me seksin. Intervista eshte dhene para 2 vjetesh…. nje rikujtim per te gjithe ato fansa te Zajmines qe ndoshta nuk e dine e se kane lexuar kete interviste.


Çani: Zajmina, keni nevojë të dashuroni për të bërë seks, apo të bëni seks për të dashuruar?


Zajmina: Të dashuroj për të bërë seks.


Çani: Cili është vendi ideal për ta bërë shpejt e shpejt?


Zajmina: Makina.


Çani: Cili është vendi ku do ta kishit të pamundur ta bëni?


Zajmina: Banjoja, sepse është e vogël…


Çani: Ju preferoni 1 mashkull që din ta bëjë dhe që ua dreth (tradhton), apo një që nuk di ta bëjë por është besnik?


Zajmina: Një që e bën mirë dhe që e dreth, por pa e marrë vesh unë.


Çani: Një mashkull që din ta bëjë por që është i shëmtuar, apo një mashkull që nuk di ta bëjë por që është i bukur?


Zajmina: Një që është i shëmtuar…


Çani: Preferoni të gjuani apo të jeni e gjuajtur?


Zajmina: Të jem e gjuajtur.


Çani: Preferoni t’i braktisni ju, apo të ju braktisin ata?


Zajmina: T’i braktis unë, sepse është më pak e dhimbshme.


Çani: Ju preferoni Zajminë t’i përkëdhelni apo të ju përkëdhelin?


Zajmina: Të dyja bashkë


Çani: Preferoni të ju lërë për një mashkull tjetër apo për një femër tjetër?


Zajmina: Për një mashkull.


Çani: Pra preferoni që nëse ju braktis, të deklarojë se e ka bërë me një mashkull tjetër, jo me femër?


Zajmina: Jo për femër, pse habitesh?


Çani: Nuk do ta kishe problem të jetë homoseksual?


Zajmina: (qeshet).


Çani: Zajmina, ju preferoni të ju përkëdhel një mashkull që nuk ju dashuron fare apo një mashkull që ju dashuron si i çmendur?


Zajmina: Të më dashurojë por pa dhunë…


Çani: Pra preferoni një që nuk ju do?


Zajmina: Jo, të jetë i dyti por pa…


Çani: Njërën duhet të zgjidhni…?


Zajmina: Të dytin.


Çani: Pra një mashkull që të rreh, por që të dashuron?!


Zajmina: (qeshet).


Çani: Preferoni që ai të shkojë me një tjetër duke menduar për ju, apo ta bëjë me ju dhe të mendojë për një tjetër?


Zajmina: Me një tjetër dhe të mendojë për mua.


Çani: Zajmina, preferoni ta shikoni atë duke e bërë me një femër tjetër, apo ju ta bëni me një mashkull tjetër?


Zajmina: Ndoshta duke parë atë me një tjetër.


Çani: Cila është fantazia juaj seksuale, që nuk e keni realizuar asnjëherë?


Zajmina: Të gjitha fantazitë që i kam parë, them që i kam realizuar.


Çani: Zajminë, cila është zona më erogjene në trupin tuaj?


Zajmina: I gjithë trupi.


Çani: Jo, jo, se kuptove…


Zajmina: Më shumë varet kush të prek.


Çani: Ju preferoni Zajminë me dritë fikur apo me dritë ndezur?


Zajmina: Varet nga rasti.


Çani: Më trego të puthësh tjetrin, ndërkohë që je me njërin, por e kam fjalën ajo me llape, a është tradhti apo jo?


Zajmina: Normal.


Çani: Po seksi oral është tradhti?


Zajmina: Është. Ndoshta për mashkullin nuk është, por te femrat quhet tradhti.


Çani: Por për femra e kam dhe unë fjalën kur…


Zajmina: (qeshet).


Çani: A mendoni se mund të bëjmë gjithçka në jetë kur jemi të dashuruar?


Zajmina: Jo, ndoshta ka të tjerë por unë jo.


Çani: Me një të panjohur preferoni ta bëni para, apo pas restorantit?


Zajmina: Me një të panjohur, as që do ta kishte shansin.


Çani: Po në qoftë se….


Zajmina: Nuk ekziston në qoftë se.


Çani: Pra duhet ta njihni shumë?


Zajmina: Patjetër./yp
shko