e diel, 19 shtator 2010

6 Reklamat që gati sa nuk e kaluan kufirin e mirëkuptimit

Edhe pse ndoshta mund të duken si të nivelit të reklamave të ndaluara, autoritetet përkatëse nuk e kanë bërë një gjë të tillë. Sidoqoftë ju  sjellim gjashtë reklama të cilat ishin në kufi të "vijës së kuqe". Lexo më shumë për të kuptuar, pse!?

For the sexier Knees
Të bukura, ledhatuese dhe seksi ... gjunjë
A mund të jetë një moment i lumtur kur shikohet kjo reklamë para se realiteti të bën të tijën? Po, shumë shkurt, sepse sigurisht se fotoja në fakt tregon dy gjunjë dhe gishtat e mëdhenj të këmbëve nëse shikohen nga nalt-poshtë, tani është më e qartë, hë. Fjala është për një lubrifikant të prodhuar nga një farmaci britanike e quajtur “Boots”, dhe teksti në reklamë është "For the sexier Knees" (Për gjunjë seksi)









Voila: One piece of blowjob, from Burger King
Një “blowjob” nga Burger King-u?
Seks dhe çdo gjë që mund të shoqërohet me të, shitet, dhe në këtë rast ka qenë mjaft i drejtpërdrejt. Përbërësi kryesor në këtë reklamë nga Burger King-u është në fakt një simbol mashkullor i gjatë 18 centimetra dhe një femër e re me gojë të hapur, buzët e kuqe e të ndritshme (me një shikim të frikësuar) dhe fjala "BLOW”. Për hir të qartësisë, përfshin fjalën "BLOWING" në pjesën e tekstit të shkruar me të vogla. Voila: One piece of blowjob, from Burger King (Një copë blowjob nga Burger Kingu)


Extra Large - DUREX

I gjati, John Silver?
Mjafton të shikoni vetëm dy fjalë që janë të shkruara në këtë reklamë humoristike nga prodhuesi i prezervativave Durex. Fjalët janë, natyrisht, "ekstra" dhe "e madhe" ... Kjo reklamë është realizuar nga agjensia e reklamave të Afrikës së Jugut Jupiter Drawing Room.


Blush Dessous

Gjyetari i Fustaneve
Një rast pak sa i pafajshëm nga prodhuesi i të brendshmeve “Blush Dessous” si këmisha të natës prej mëndafshi, këmisha të natës nga “Chiffon” dhe të brendshme me shumë dantella. Kreatorja nga Berlini, Claudia Kleinert është “forca lëvizëse” në “Blush Dessous”, dhe kjo reklamë është krijuar për të promovuar faqen e internetit të kompanisë.



Tighten Up!
Ngushtë dhe Mirë!
Një lubrifikant për të mirëmbajtur cipën e virgjërisë dhe për ta ngushtuar atë? Po, natyrisht se po, dhe nëse është ashtu atëherë besoj se nuk është dhe aq i vështirë të kuptohet mesazhi në këtë reklamë. Elementi i tillë dhe tepër kurioz është krijuar nga agjensia “The Classic Partnership Advertising” selia në Dubai.

Mashtrim me thembrat e Akilit
Përsëri, Ne, meshkujt, jemi të lumtur kur shohim këtë reklamë - mirëpo, vetëm për një moment. Më pas, ne zhgënjehemi kur kuptojmë se nuk është një trup i theksuar femre, por më shumë si diçka e mërzitshme, si përshembull dy thembra! E po, nuk do të ndihmonte edhe sikur të ishte e shkruar “Thembra Seksi”. Ky mashtrim i zgjuar është bërë nga agjensioni i reklamave “dentsuINDIO”, Filipine.





shiko edhe: 

6 Reklamat e Ndaluara!


 /AD/
shko